Wednesday, June 9, 2010

warna kegemaran saya (khazisboutique contest).


apa warna kegemaran saya?

actually banyak warna saya suka. tapi
for this time, saya suka red colour. ada orang kata warna merah melambangkan anda seorang yang sangat berwibawa. dalam soal cinta pula, ramai yang suka meluahkan cinta kepada anda, tapi anda selalu berfikir dan berfikir lagi. akhirnya anda sendiri yang akan mengiyakan diri anda seorang yang sukar untuk jatuh cinta.

wahh..macam bagus aje kan maksudnya? hehe

Kajian mendapati bahawa warna merah dapat membantu untuk mengurangkan rasa sakit kepala. Oleh itu jika anda mengalaminya, letakkan tuala lembab berwarna merah di atas mata anda. Ia mampu meningkatkan peredaran dan melonjakkan adrenal.

haah..you see? nampaknya saya sudah menjadi seorang pakar warna untuk kesihatan la pula. hehe. banyak sungguh angan-angan saya ini. sambil saya sedap dan sedang menaip entri ini, saya asyik mendengar lagu lama yang dinyanyikan oleh hattan. tajuknya sekuntum mawar merah. anda sudah biasa dengar lagu ini kan? apa lagi. nyanyi aje la. (jangan sampai hujan sudah la yee). hehe

Sekuntum mawar merah...
sebuah puisi...
untuk gadis pilihan...
oooohh di bulan Februari
mulanya cinta bersemi dan kehadiran ribuan mimpi-mimpi
meresap di hati...haruskah ku ulangi
kemesraanmu dan cintaku
berlagu dalam irama dan syahdu
tapi mengapa hanya sementara
api yang menyala padam tiba-tiba...
ooohh...
terkenang kembali lagu cinta lama
kisah mawar berduri menusuk di hati
haruskah ku ulangi
apakah dosaku dan apakah salahku
sering gagal dalam bercinta
mengapa cinta hanya sementara
cinta yang menyala padam tiba-tiba

haha. bersemangat sungguh anda menyanyi lagu ini yee. terima kasih. tahniah. tahniah..

Kenapa saya tulis entri mengenai warna? entri ini dihasilkan khas untuk menyertai khazisboutique contest. contest kedua bagi blog comel ini cukup menarik sekali dengan tawaran hadiah yang cukup lumayan. saya sudah mencuba nasib. anda bila lagi?


wahh...pink colour laa. so sweet~

di khazisboutique ini, apa yang menariknya - banyak sungguh koleksi tudung, baju kurung, kain pasang dan juga blouse yang dijual dengan tawaran harga yang cukup menarik sekali. anda mahu lihat sendiri? klik di sini.

saya mahu tudung ini! lalala~

saya mahu baju ini juga. ok...tamak sungguh op?

apa tunggu lagi. jom ramai-ramai sertai khazisboutique contest. tapi rasanya contest ini khas untuk perempuan lagi sesuai. yang lelaki jika mahu mencuba, boleh sahaja. boleh hadiahkan untuk yang tersayang, tercinta dan terrr....(anda isi sendiri).


** ini syarat-syarat pertandingan. tarikh tutupnya till 15 june 2010. masih ada masa lagi untuk anda mengarang cerita yang menarik bangat. selamat mencuba yeh.

2 komen sahaja:

  1. hi dik. ok, entry dh dibaca. thanks 4 joining our contest. merah tandanya orangnya berani. :) ur number: 33. best of luck!

    ReplyDelete