Tuesday, June 22, 2010

berubah perlu


saya tidak suka akan perubahan. tetapi saya sukakan sesuatu yang nampak elok dan cantik. cik shahzuichah, apa yang saya merepek ini? bukan merepek, ini adalah hakikat sebenar kehidupan insani. it is true. it is a reality.

em. kadang-kadang menjadi seorang yang suka berubah pendirian ini susah juga kan. yang ramai kawan jadi makin kurang kawan-kawannya. yang disukai ramai orang akan makin dibenci orang. yang nampak elok dipandang orang pun lama-lama makin tidak elok juga jadinya. itulah dia adat manusia. itu juga perangai manusia. sukar untuk difahami mengapa ini terjadi.

itu hanyalah intro. takda kaitan dengan emosi penulis blog ini, ok. kita stop story about this.

saya cuma terfikir kenapa udm perlu berubah namanya kepada unisza (universiti sultan zainal abidin). saya lebih suka dengan kata nama udm-unisza. lagi comel apa. hehe. rasanya selepas ini, jenuhlah pihak pengurusan unisza kena meeting sokmo. pasti akan ada sedikit demi sedikit perubahannya. udm akan dijenamakn semula. macam bagus bunyinya. saya terima semua ini. harapan agar semua perubahan ini akan memberi impak positif kepada semua pihak insyAllah

0 komen sahaja:

Post a Comment