Saturday, July 31, 2010

sembelih ayam



program penyembelihan ayam mengikut kaedah islam akhirnya berjaya. success!!
first tahniah untuk pengarah program, zhariff adam bin abdul hamid. second - tahniah juga untuk timbalan pengarah bersama, iaitu shahzuichah. dan third tahniah di atas sokongan semua peserta yang bersemangat untuk hadir ke program ini daripada pagi sehingga malam hari. semuanya sangat rajin dan sporting bekerjasama.

hai encik ayam. apa habaq na?


ok, number
zero kembali - tahniah saya ucapkan kepada semua ajk-ajk merangkap exco-exco fits unisza kerana akhirnya berjaya menyempurnakan tugas anda bersama-sama. kerjasama anda amatlah saya hargai. saya sayang semuanya yang ada di sekeliling saya.

jutaan penghargaan dan terima kasih saya wish kepada ajk protokol - wawa, ila dan wahidah serta ajk makanan - nab, nisaa' dan zul. kamu semua tetap the best sebab mampu menyediakan yang terbaik untuk semua walaupun ada juga lebih dan kurangnya kan.

terima kasih teristimewa untuk ustaz suhaimi bin mohd, imam besar pusat islam masjid unisza. encik nazari pun cukup teruja sekali ingin berkenalan dengan ayam katanya, hehe

tetapi paling utama sebenarnya saya sayang lagi akan famili saya yang sekarang berada di rumah taman chukai indah. tiada yang lebih bermakna melainkan jika dapat berada bersama keluarga kita kan

"Sayang-sayang Allah s.w.t Sayang-sayang Rasul.
Sayang-sayang Nabi Sayang malaikat."


1 komen sahaja: