Tuesday, July 6, 2010

pink.


minta maaf bihah sebab baru berpeluang
to say thank you untuk ini. souvenir ini saya dapat sudah lama kira-kira 2 bulan yang lepas. saya dan dia saling bertukar sesuatu sebagai tanda perpisahan. sekejap sahaja 1 tahun bersama dia. ex-roomate saya yang give me this pink colour key-chain. saya suka pink. sebab sweet~


see? sekarang key-chain ini sudah diwarisi sama adik debeb saya. suka pink juga rasanya adik amrina rasyada. suka saya pakaikan adik dengan baju kaler pink. comel la


em. terima kasih untuk nabihah abdul karim. sayang kamu juga. di atas nama
ukhuwwah fillah abadan-abadan. jumpa lagi di semester akan datang. insyaAllah dalam satu minggu lagi. akak rindu roti bakar bersalut coklat itu. sedap sangat dan rangup juga. hehe :)

0 komen sahaja:

Post a Comment