Sunday, July 4, 2010

ekspo pendidikan


alhamdulillah saya berkesempatan menghadirkan diri ke ekspo pendidikan sma (s) kampung laut pada 02hb dan 03 hb julai beberapa hari lepas. ekspo ini diadakan sempena penubuhan sekolah agama ini sejak tahun 2003. starting dari adik saya, anas yang telah menamatkan persekolahannya di sini. dan sekarang adik saya yang ke-5, fitri masih berada di tingkatan dua meneruskan generasi pewaris akan datang. generasi kahfi yang gemilang

semalam juga ada majlis makan malam amal sempena jualan meja untuk dana pembinaan bangunan tambahan di sma (s) kampung laut ini. majlis dinner ini diadakan bertempat di pusat konvensyen, taman tamadun islam. sebanyak 80 biji meja telah berjaya dijual. sumbangan dana ini juga akan diwakafkan sebagai sumbangan akhirat.

adik di dalam keadaan yang tidak selesa. sejuk sangat malam ini.

jeng-jeng. ini dia souvenir yang saya dapat semasa dua hari saya stay di sana. barangan palestine di hatiku. semua ada - t-shirt, key-chain, buku dan button badge. promotion special edition ini memang harganya sedikit mahal tetapi berbaloi juga. iye lah, bukan senang mahu dapatkan semangat palestin di malaysia kan. tambah-tambah yang original version punya. hehe


0 komen sahaja:

Post a Comment