Sunday, July 18, 2010

menjelajah ke fakulti infomatik.


hari ahad adalah hari kuliah yang paling memenatkan pada semester lima ini. kelas bermula pukul 8 am dan hanya berakhir pada jam 4 pm. rehat sebentar pada pukul 1o am dan 1 pm. oh tidak sama sekali. boleh tepu otak saya mahu stadi lima subjek yang amat tough semuanya. sudah dua biji buku teks saya rela hati membelinya. iye lah, mahu menjadi yang terbaik harus ada motivasi diri. baru berkat hidup kita di dunia.

nah
. pegang motto ini juga - beat the rest, be the best!

comel motto hidup saya, adda dan nab ini kan? i want to be like this too, insyaAllah.


ada orang kata,

- jika ingin berjaya, teruskan berusaha. jika ingin yang terbaik, teruskan juga berusaha -

ini sudah kira kali ke-berapa entah la saya dan kawan-kawan menjelajah lagi ke bangunan baru fakulti informatik unisza. em. menurut maklumat yang saya dengar, fakulti informatik ini merupakan bangunan yang paling cantik sekali di unisza. wah. tahniah untuk encik lecturer sebab mampu menjadi seorang designer yang bagus amat.


hari ini baru teringin mahu bergambar di sini. macam takda tempat lain yang mahu diambil gambarnya kan. semangat sains komputer sungguh la op. hehe

0 komen sahaja:

Post a Comment