Tuesday, May 25, 2010

Tote Boutique. Khas untuk anda


Saya ada baca blog haziqah. senior saya yang cukup meletup dalam dunia blog. haha..iyeke iqa? Dia ada buat entri pasal totebag. wah..menarik bunyinya. saya tengok gambar-gambar totebag itu. cantik sungguh dan memang comel juga. saya pun cari laa di mana boleh tengok design yang lain. nasib baik ada link disertakan. saya pun klik la di sini.

Lihat totebag ini. saya suka yang warna putih begini. sejuk mata memandang kan?

Pandangan pertama saya mengenai blog ini, comel juga. macam totebag-totebag yang dijual. hehe..lagi yang bestnya di blog ini siap ada special gift lagi untuk salah seorang followers yang bertuah. saya rasa mahu mencuba..

BAGAIMANA MAHU MENYERTAINYA? Mudah saja.

- Menjadi follower TOTE BOUTIQUE (Blog baru ini)
- Membuat entri mengenai giveaway ini di blog masing-masing
- Meninggalkan komen tentang entri anda
- Pemilihan adalah menggunakan RANDOM ORG.
- Tarikh bermula 14hb Mei 2010 - 25hb Mei 2010


Ada tambahan hadiah lagi. Totebag yang kaler pink dalam gambar di atas ini akan menjadi milik salah seorang followers blog ini yang menghasilkan entri yang paling menarik.

dan inilah hasilnya entri saya. anda rasa ia menarik?

0 komen sahaja:

Post a Comment