Wednesday, May 19, 2010

mesir dan malaysia.


Sudah 3 minggu saya berada di rumah. bermakna sudah 3 minggu juga la saya dan ahli keluarga saya dapat berhubung dengan cik nurul melalui webcam. sebab laptop saya sahaja yang boleh ber"yahoo messenger" through webcam. laptop abah, aimin dan along pun tidak boleh langsung.

haaa...itu laa untungnya jika saya berada di rumah. amrina debeb pun asyik buat muka mengada dia la if online dengan nurul depan webcam ini. nurul suka-suka gelak-gelak selalu sebab dapat lihat gelagat adik dia. dah nak masuk 9 bulan umur amrina. bermakna sudah 8 bulan la nurul stay kat sana. lama tue op. kalau saya la stay jauh2, rasanya hari pertama jejak kaki di sana, konfim dah sebak banyak. tapi bila dah lama2, buat biasa jeh laa. tapi if dengan orang yang mula-mula jumpa, saya laa yang tegur dulu. untung laa bakal suami saya nanti rasanya. haha...

Tadi nurul dah tanya pasal kurma. dia tanya nak kurma apa? kurma biasa or kurma coklat or kurma badam or kurma gajus? aiiiik. banyaknya kurma di sana. saya terus laa cakap saya mahu kurma coklat dengan badam. sebab bestt kan dapat makan coklat. walaupun saya memang anti-manis. hehe....

Saya ada pesan kat dia juga - belikan saya jubah mesir yang comell dan cantik gitu yang saiz akak yee. jangan saiz besar2. saya kan budak kecik. dah tak tinggi dah nie. tapi tetap awet muda selalu. syukur-syukur selalu. Ok..

Belikan baju raya juga untuk amrina debeb. ada ke tak ada tak tahu laaa...

Kat ummi juga. Ummi macam biasa la, nak tudung lagi. yang comel-comel...tapi menutup aurat, ok

Untuk yang lelaki ini, tak payah beli apa2 pun takpa kot. abah cakap, jimat duit. membazir amalan syaitan. iye kan, abah? hehe

Saya dan keluarga di sini tidak sabar menantikan kepulangan cik nurul yang akan pulang berpuasa dan beraya di malaysia pada akhir bulan julai ini. tapi yang sedihnya, saya sudah pulang ke hostel masa itu, ooohh...mana aci gitu.

0 komen sahaja:

Post a Comment