Wednesday, May 5, 2010

Tag sokmoo.

Nampaknya saya kena berterima kasih sekali lagi la kat fatah. Mentang2 laa hari ini hari kelahiran beliau (hari jadi), beliau dengan sengaja telah sudi men"tag"kan saya yee.

haha.

Takpa. Saya suka menerima kebaikan dari orang lain nie. Dan saya pun nak membalas laa juga dengan kebaikan saya.

Saya akan jawab soalan2 yang telah ditanyakan oleh si tukang tag :

1. 5 fakta mengenai saya (5 facts about me)

- Seorang muslimah
- Bertudung menutup aurat
- Senyum seindah suria
- Seorang kakak kepada adik2nya
- Pelajar sepenuh masa Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer (Pembangunan Perisian)...akan memasuki ke tahun ketiga pengajian pada bulan Julai ini.

2. 5 benda yang menakutkan saya (5 things that scares me)

- Takut TUHAN (off course kena takut sentiasa)
- Gagal dalam belajar (Kena ulang paper yang sama...adduuh)
- Kena marah (jangan berkasar dengan saya)
- Dilaknat Allah S.W.T (Nauzubillah min zalik!)
- Binatang yang menakutkan

3. 5 perkataan saya selalu cakap banyak (5 words i say a lot)

- Saya
- Chah
- Shah
-Amrina
- Rasyada

4. 5 benda berharga dalam hidup saya (5 valuables in my life)

- Abah dan Ummi (Parents)
- Along (1 orang je)
- Adik2 (5 orang semuanya)
- Diri sendiri (me and myself)
- Suami (bila dah kahwin nanti laa...bukan sekarang eh)

5. 5 perkara pertama (5 of my first times)

- Anak pertama dalam keluarga yang merasai pengalaman berkonvo dan naik pentas untuk diploma.
- Kakak sulung dalam keluarga (anak perempuan yang pertama kann)
- Pertama kali naik bot tambang ke Seberang Takir tahun lepas.
- Pertama dan terakhir makan pizza hut masa tahun 2007.
- Tak ingat dah sejarah pertama kali saya bila lagii...

Seterusnya. Saya nak memberi tag ini kepada : nadia, insyirah, dindang, fatah kembali, iqa dan so on...

0 komen sahaja:

Post a Comment