Wednesday, May 26, 2010

i was tagged by him!


menjawab tag daripada dia. hehe. he is my classmate too. terima kasih.

Soalan pertama : adakah anda rasa anda hot?
** takda hot. anda rasa saya cool tak?

Soalan kedua: upload wallpaper yang anda guna sekarang.


Soalan ketiga : cerita pasal wallpaper tersebut.

**hitam itu menawan apabila digandingkan gambar saya dan adik debeb bersama-sama. hehe

Soalan keempat : bila kali terakhir anda makan pizza?
**masa reunion group smkc saya, fara, fiqa, aisah dan yuni tahun 2007. dah lama rupanya

Soalan kelima : lagu paling latest anda dengar.
**"tak perlu ucapkan sepatah kata. kerna kata terpancar dari muka, kau dan aku sudah tiada........
meimbulkan tanya apa mungkin kita temu kebahagiaan...dalam perpisahan"

Soalan keenam : apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
**pakai headset dengar kebahagiaan dalam perpisahan

Soalan ketujuh : selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
**chah, shah, kak echa, angah

Soalan kelapan : tag lagi lapan orang.
*Dr. insyirah
**darlingfarah
***auni zhafran
****ain masturah
*****kak sumayyah
******atiqah
*******farah ain
********hanisah

Soalan kesembilan : siapakah orang no. 1 kepada anda?
**adik perempuan saya yang paling baik hati.

Soalan kesepuluh : katakan sesuatu kepada orang no.5
**ukhuwahh fillah abadan abadan. selamat berjuang wahai kakakku sayang.

Soalan kesebelas : no. 3 ada hubungan dengan siapa?
**dengan mak ayah dia la. betul nie...

Soalan keduabelas : bagaimana pula dengan no.4?
**dia adalah adik senior saya yang baik juga dan kelakar sikit, hehe. ain, nak roti~

Soalan ketigabelas : pesanan kepada orang no.6
**tabah lah dalam kehidupan seharian. jangan tensen sangat, ok~

Soalan keempat belas : kata-kata cinta untuk orang no. 2.
**saya rindu sahabat saya ini. bila nak kahwin?

Soalan kelimabelas : adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?
**mereka berdua rakan sekelas BCS saya. kedua-duanya sudah menjadi hak milik orang. haha

Soalan keenambelas : berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang mengetag anda.
*saya panggil din
**merangkap ketua kelas BCS sekarang
***kawan baik amin
****kuat semangat kot.
*****ramai kawan perempuan. hehe ~ mana boleh rahsia pasal ini kan?

Soalan kelapanbelas : perasaan anda semasa buat tag ini.
**sabar yang teramat sabar. dan lapar minta diisi oksigennya..

Soalan kesembilanbelas : adakah anda tau si razman itu sengal?
**saya takda kaitan dengan si razman sengal ini. anda silap orang la

Soalan keduapuluh : gay or less?
**gayless ke gelas yeh? macam silap ejaan jeh kan...

- Soalan keduapuluhsatu -
Di manakah soalan ketujuhbelas-nya? takda pung kan...

0 komen sahaja:

Post a Comment