Tuesday, May 25, 2010

Madihah is tagging me!


saya tak nak cakap panjang-panjang. saya nak jawab tag ini sahaja. madihah is tagging me! xiexie madi. she is my classmate. she is as small as me. hehe...

ini bukan rahsia saya. takda orang yang tahu rahsia peribadi saya. ok...

1. 3 nama pada inbox saya
- inbox mana nie? e-mel ke handphone?

2. ringtone utama dekat handphone
-yang satu lagu kebahagiaan dalam perpisahan
-yang satu lagu polifonik biasa jeh

3. apa yang saya buat pada pukul 12 tgh malam tadi
-tidur laa. dengan nyenyaknya

4. orang terakhir bersama saya
-kalau nak dua orang saya bersama ummi dengan adik debeb off course

5. warna-tshirt yang saya pakai sekarang
-pink kaler. sweet~
-jap, skirt tak nak tanya ke?

6. benda terakhir yang saya buat
-baru sudah menggoreng ikan di dapur

7. 3 perkara benda yang anda suka buat setiap hari
-surfing, listening and do it!

8. duit yang ada dalam wallet
-ada duit syiling jeh banyak nie. sapa nak duit angkat tangan, cepat!

9. camner hidup..
-ok, alhamdulillah syukur-syukur sokmo

10. bila kali terakhir jumpa my mama
-takda kali terakhir. setiap saat jumpa my mama. haha

11. mummy saya kat mana
-ada sedang membaca dalam jarak 0.000 meter jeh. adik debeb ada dalam buaian kaler pink. sweet~

12. malam tadi, orang terakhir cakap dengan saya
-semua ahli keluarga saya cakap dengan saya jika saya tak buat muka nak marah. hehe

13. surprise terbaru yang i dapat
- i takda dapat. tapi saya ada dapat. oohh...setiap hari adalah surprise bagi saya. bila nak masuk ke dalam kubur pun dikira surprise kan?

14. benda yang baru dipinjam dari kawan
-takda jumpa kawan-kawan pun lagi sejak hampir 4minggu bercuti laa. sob-sob~

15. my bf..
-my bf are to all beloving friends. friendship never be end~

16. apa yang rasa sekarang..
-sejuknya rasa. walaupun kipas hanya di nombor tiga sahaja

17. nak share dengan siapa
-dalam hati pastinya berkata. tak terluah oleh kata-kata pun

18. saper tau rahsia saya
-Allah S.W.T Yang Maha Mengetahui segalanya.

19. diorang simpan ke rahsia tu
-Pasti akan simpan segala baik buruk saya sehingga hari penentuan kelak.

20. nak tag ker
-Taknak la. semua kawan-kawan sekelas sudah ditag oleh si madihah. si madi ini tamak sedikit nampak? haha

0 komen sahaja:

Post a Comment