Monday, April 12, 2010

"Famili Day PPD Kemaman.

Tak sia-sia saya balik bercuti di rumah baru2 ini. Kerana saya berpeluang ke Famili Day anjuran tempat keja abah saya, iaitu PPD Kemaman. Ia diadakan selama 2 hari 1 malam saja di Bukit Gambang Resort...memang saya teruja benar laa. Sebab tak pernah ke sini sebelum ini.

Dan saya pun memang terlalu jarang beraktiviti di luar. Mungkin nak tunggu bila dah berumah tangga baru laa nak berjalan2 ke luar kot. aahha...Bermula dari PPD, ada pertandingan "Mystery Drive" atau dalam bahasa mudahnya Treasure Hunt laa. Soalan memang mencabar minda saya. Nasib baik saya ada, kalau tak, memang dah kalah dah famili Cikgu Abdullah kita nie. ehe

Seterusnya....biar laa gambar2 saja yang berbicara di dalam sepi.

Amrina Rasyada di dalam keadaan badannya yang tak sihat. Demam berbungkus tuala dan cool fever jeh....

Haa..ini laa nombor bertuah Abah saya. number 12 merangkap bulan kelahirannya. Dapat laa hamper kemenangan jugak kan. tahnia2 untuk diri saya sendiri. haha

Ini pula keluarga besar PPD Kemaman. Ketua keluarga masing2 bergaya macho. Oohh..abah di mana yee?

Bukit Gambang Resort...memang seronok tempat ini. Boleh dijadikan destinasi berbulan madu...

Carribean Suites...ada swimming pool agi tue. Tempat bersenam aerobik dan brsukaneka juga...

Gambarnyaa banyak lagi. Tapi tak perlulah dihebahkan banyak2 kan....Kalau nak kena tempat ini, silaa laa berkunjung ke Pahang yeee.

Oiitt....kat sini pun ada Bukit Gambang Water Park tau. Tak perlu ke Sunway Lagoon or Wet World lagi kan..save bajet anda

0 komen sahaja:

Post a Comment