Tuesday, April 13, 2010

Beautiful Blogger Award.


Terima kasih sangat2 kepada cik Nadia kerana sudi menganugerahkan award ini kepada saya. Jasamu akan ku ingat selalu...bukan senang cik nadia nak berbuat baik kat saya op. haha....dengan nada ramah mesra berkata (sshhh...ini adalah rahsia kita bersama tau!).

Untuk sesiapa yang bertuah seterusnya, senang jerr nak dapat award ini.


First. Kena lah berterima kasih kepada saya selaku pemberi pengiktirafan award ini kepada anda.

Teristimewa untuk yang berikut....


Second....Haa..apa lagi, jawab jeh satu soalan sahaja kat bawah ini. Tapi dengan 7 jawapan yang berbeza laa. Dengan seikhlas hati dan tidak mengada2 yee

Apa2 mengenai diri anda sendiri.

1. Panggil saya cik Chah. bukan Puan, bukan Puan Seri, pun bukan Datin...
2. Lahir saya bulan November tahun 19--
3. Saya ada abang kandung seorang saja. Dipanggil Along
4. Saya ada adik baby umur 7 bulan baru. Amrina debeb...hehe
5. Saya seorang yang lemah lembut sangat. No kasar2 ngan saya
6. Manja terlalu laa manja. Kadang2 je takut nak berdikari
7. Single lagi. Sebab tak tunang dan tak kahwin lagi...tak tipu nie

itu saja dari saya....terima kasih.

0 komen sahaja:

Post a Comment