Saturday, January 16, 2010

"Ya Allah. Rintihanku pada-MU selalu."

Rintihanku kepada-MU selalu...


Ya Aishah,
Jika Aku Jatuh Cinta
Aku ingin yang terbaik buat diriku
Yang selalu alpa dengan nikmat-MU
Yang selalu leka dengan arus duniawi.

Ya Aishah,
Jika Aku Jatuh Cinta
Labuhkanlah hati ini selalu
Dekatkan aku ke arah kebaikan
Tinggalkan aku dari kemungkaran.


Ya Allah..
Jika Aku Jatuh Cinta
Cintakanlah aku pada seseorang
Yang melabuhkan cintanya pada-MU
Untuk mencintai-MU.

Ya Allah..
Jika Aku Jatuh Cinta
Jagalah Cintaku Padanya
Agar tidak melebihi cintaku pada-MU.

Ya Allah..
Jika Aku Jatuh Cinta
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang
Yang hatinya tertaut pada-MU
Agar tidak terjatuh aku dalam jurang hina.

Ya Allah..
Jika Aku Jatuh Cinta
Jagalah hatiku padanya
Agar tidak berpaling dari-MU.

Ya Allah..
Jika Aku Jatuh Cinta
Sesunggunya aku bermohon pada-MU
Untuk selalu mencintai-MU.

Ya Allah..
Aku ingin Jatuh Cinta
Cinta yang membawa diriku ke Syurga

Amiin..Ya Rabbal Alamin

0 komen sahaja:

Post a Comment