Sunday, December 12, 2010

Doa cepat jodoh insyAllah.


Assalamualaikum w.b.t

Salam Maal Hijrah. Salam Muharam 1432 Hijrah. Salam membuka buku baru bagi kita umat Islam, insyAllah. Moga-moga semuanya di kalangan kita ini ada yang terus melakukan penghijrahan ke arah yang lebih baik sokmo yeee. OK

Salam maal hijrah saya kali ini "bersambut" di rumah sahaja. Selepas bertungkus-lumus berperang dengan kertas peperiksaan yang amat tough, dapat juga saya bercuti sebentar di rumah kan. pheww saya suka berada di rumah bersenang-lenang. Tiada tekanan juga pastinya tiada gangguan perasaan op. hehe memang doh!

Di musim cuti begini, ada di kalangan rakan-rakan dan sahabat-sahabat saya yang berhijrah melangkah ke alam rumah tangga. Ada yang telah menjadi isteri dan ada yang bertukar status kepada suami. Hilang doooooh status bujang masing-masing op. hakhak. Dan ada juga yang telah bergelar tunangan orang.


* Barakallahu fik special untuk mereka -

Kak Ngah Qbee dan Muna'eem

dan

Kak Ija dan Abg Heykal

Psst...Saya mahu anak sedare cepat-cepat yee, boleh tak? hehe

Ya Alhamdulillah atas keterbukaan hati mereka kerana telah melaksanakan satu lagi sunnah agama kita. Saya amat gembira untuk perkahwinan dan pertunangan mereka. Saya bila lagi la gamaknya? hehe mungkin jodoh saya belum mahu memunculkan diri lagi buat masa ini kot

Oh ya, saya ada baca dalam satu laman MyJodoh jika mahu cepat bertemu jodoh, boleh cuba amalkan ayat ini :

tetapi beringatlah juga, jika belum bertemu jodoh yang sesuai, sila amalkan ayat ini juga. Mudahan selepas ini akan beroleh ketenangan dari Allah s.w.t


0 komen sahaja:

Post a Comment