Friday, November 5, 2010

tarikh 02 hb november amat best!


Alhamdulillah.

Tarikh kesyukuran 02 hb november sudah melepasi waktunya. tahun ini tahun 2010 menyaksikan tarikh ini alhamdulillah telah membawa berkali ganda tuah dan barakahnya pada saya. syukur-syukur selalu dan harap saya semakin bertambah syukur selepas ini juga :)

disebabkan rasa syukur yang tak terhingga ini, saya dengan perasaan suka dan gembira telah beli kek bestday ini dan bagi famili saya makan. staff-staff pejabat abah saya pun saya bagi juga diorang rasa kek ini. (padahal takda orang yang nak makan kek ini di rumah. unfinished!).


pertama - diriku sudah semakin meningkat dewasa. haha. dewasa sangat lah bunyinya op. padahal macam remaja ribena pun ada lagi sedikit sifatnya. remaja dalam dewasa. ok juga kan. Selamat Hari Ulangtahun ke-23, cik ecah cayang :) i like this statement very well.

terima kasih jutaan saya ucapkan pada semua yang merasakan dirinya telah wish me bestday, wish me in good luck sokmo, wish me in good health and etc laa. tidak kira la di dalam buku muka atau melalui sms ataupun face to face ataupun calling.

~ sayang sayang kamooo tau. huhu :)

saya akan hargai semua ini. insyAllah hanya Tuhan sahaja yang akan membalas setiap kebaikan dan doa daripada hamba-hamba-Nya yang sentiasa tahu bersyukur, ok

pada kali ini juga saya mengharapkan kebaikan semuanya.

* Semoga saya sihat selalu
* Semoga saya bertambah amal kepada-Nya
* Semoga saya bertambah ketaatan kepada-Nya
* Semoga Kau limpahkan rahmat ke atas kaum keluargaku dan semua sahabatku jua
* Semoga dan semoga bla. bla. bla and bla....undefined!
* Semoga saya akan bertemu seseorang yang akan sayang saya dalam keimanan selalu.


kedua - alhamdulillah lagi. sebab saya telah mendapat hadiah special di dalam pertandingan blog perlancongan terengganu 2010. hadiah hari jadi saya yang paling bermakna tahun ini. dapat la jumpa dengan dato' ahmad bin said lagi. sudah banyak kali bertemu sama beliau. sudah faham benar beliau ini. hehe. malu sih dengan beliau


tahniah juga untuk *cik hanania dan kak kimah juga. best kan di sana, hehe

0 komen sahaja:

Post a Comment