Monday, November 15, 2010

note 25 random things.


i've been tagged again! excited lorr mahu jawab ini soalan-soalan cepu emas.



arigato pada luqmanmaat abdul rahim. :P

walaupun saya kurang
frendship dengan dia, saya hargailah juga dia as one of my classmate.
(biarlah dia nak kata apa pun pada saya nanti. saya terima semuanya ek).

arahan-arahan nya senang sahaja :

“once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random, things, facts or goal about you. at the end, choose 25 people to be tagged. you have to tagged the person who tagged you. if i tag you, its because i want to know more about you.”

jom semak siapa saya sebenarnya, ok -

1. saya suka nama saya, sebab nama saya cantik. hehe perasan

2. nama penuh saya - `Aishah Zunairah Binti Abdullah

3. 02 hb november adalah tarikh lahir saya

4. saya anak dara negeri terengganu darul iman

5. kampung saya di jambu bongkok dan teluk kalong

6. saya tinggal di taman chukai indah

7. sekolah saya ada lima buah (tiga rendah dan dua menengah)

8. saya pelajar lompat dari darjah tiga ke darjah lima

9. saya pernah sekelas dengan abang saya semasa darjah lima

10. upsr saya dapat 5A. ngeh-ngeh :P

11. pmr saya dapat 5A jeh. hukhuk :(

12. spm tidak payah cakap lah op. kisah lama :D

13. saya mudah terasa dan juga sensitif. so, jangan berkasar dengan saya

14. kawan-kawan di kampus mostly kata saya memang cepat bersiap (dressing to class) dan suka jalan laju. hehe

15. saya agak mudah percaya pada cakap orang kadang-kadang

16. room-mate saya cakap saya suka bolot. haha mengarut la

17. saya suka sengih senyum. kalau saya bad mood jeh, saya akan senyap terus

18. saya tidak suka dipuji dan tidak suka dikritik

19. saya sayang pada semua kawan-kawan, sahabat2, keluarga saya juga

20. ubat saya adalah minuman 100 plus sahaja

21. saya tidak pandai makan ubat pil langsung dan tidak pernah makan panadol jika tidak sihat

22. i am quite less confident in front of the audiences.
sokmo berdebar loor

23. i am currently single and available. (jangan ganggu privasi saya)

24. saya mahu kahwin as soon as possible! hehe galok

25. saya dambakan seorang pasangan yang akan sentiasa sayang saya di dalam keimanan kepada-Nya selalu.

sekian. the end -

0 komen sahaja:

Post a Comment