Saturday, March 27, 2010

"Sukan FiTs"


Pertamanya ucapan Alhamdulillah saya ucapkan...

Karnival Sukan FiTS Sesi 2010 sudah berakhir dengan jayanya. Tahniah laa kepada semua Exco2 yang terlibat. Specially Pengarah program, Wahidah. Jaga kesihatan baik2. Timbalan Pengarah Program juga, Syada tahniah juga ok! walaupun mung kecik macam Chah juga, tapi tak boleh pandang rendah jugak op. hehe.

Tahniah juga kepada semua peserta2 yang telah melibatkan diri dalam acara2 yang dipertandingkan. Pelajar2 diploma dan juga degree. Dari junior dan senior2...congratulations because gave us ur good co-operation. Ok!
Lupa kepada staff yang join futsal, arigato gozaimas. :)

Di antara acara2 yang dipertandingkan sepanjang 21 hb hingga 26 hb mac adalah :

--> Bola Keranjang (Wanita)
--> Memanah (Wanita dan Lelaki)
--> Bola Baling (Wanita dan Lelaki)
--> Street Soccer (Lelaki)
--> Futsal (Wanita dan Lelaki)
--> Sukaneka (Tarik Tali dan Galah Panjang)

Penyertaan agak menggalakkan untuk semua permainan, walaupun ada sedikit kekangan untuk permainan bola jaring dan badminton. InsyaAllah di lain masa, kita bersukan lagi.

Semalam pun, majlis penyampaian hadiah sudah selamat disempurnakan. Terima kasih kepada Ketua Jabatan Sains Komputer, Puan Aznida Hayati kerana sudi merasmikan dan menyampaikan hadiah pada malam itu. Semua pemenang dah mendapat habuan masing2. Harapnya simpan laa medal itu sebagai kenangan di hari tua anda ye..ehe. Boleh tunjuk kepada anak2 dan cucu2 nanti

Saya pun cuma menjadi AJK saja. Dan peserta Sukaneka..dapat laa Naib Johan. Dengan bangganya mengumumkan. A'ah...pasti bangga, sebab dah cukup sakit satu badan saya. Ditambah lagi dengan demam plus selesema, batuk, sakit tekak, pening kepala dah banyak hari dahh...tapi saya tetap bertahan. Nasib baik semangat kuat, kalau tak memang dah lama pengsan kat situ. Maluu laa kalau dilihat kaum lelaki kan....


2 komen sahaja:

  1. Terima kasih bt ajk yg berpenat lelah..
    Anda memg habat.. :)

    ReplyDelete
  2. terima kasih kepad semua exco dan yang berikan kerjasama:P lup u all

    ReplyDelete