Tuesday, October 13, 2009

hari ini dan keesokannya.Takde kaitan pun tajuk!

Hari nie saya pergi pasar malam.Dengan Kak Ummi, kak Sal ngan Kak Ada..haha, dah naik status diorang.Chah muda lagi, 2hb november nie is my birthday.yehhaa! Same date with Bollywood star, SHAH RUKH KHAN, but different year jeh.how sweettt..boleh anggap cam my twin ar op.Coolnya!

Chah rasa kenyang sangat hari ini.Konfim! berkat Chah ngan Kak Tiha beraya puasa enam kot.kih2.Starting dari pukul 12pm tadi, kitorang pergi kiosk.Makan aiskrim kon yang harga rm1.50 sahaja..Boleh laa rasanya.Sweet tetap ada.Ditambah dengan perisa coklat plus2 ribena.Yummmy!! Yang baiknya.Chah "tapauww" rm1.00 dari kak Sal kita.tq cayang2 bucuk yee, salina salim.bertambah laa glamour sal asyik duk masuk blog Chah jerr op.

Kak Tiha and Chah at k.Lumpur

Saya tak tahu laa kenapa.Today my feeling is so weird..erghhh,

Shah cakap kat Kak Tiha.

"Yumm2..sedapnya aiskrim nie, kak.Chah tengok citer jepun ari tue.Budak tue makan aiskrim kon.terliur laa, akak.Jom arr kite g makan.Kat kiosk.Nak tak?"

Jawabnya."Oo...bereh2.Jom laa, comei."

Alahai, Skrip nie dah lari sikit benarnya..dah lupa lirik ekpung.Takpe, dimaafkan kan, akak...

Aaahhh..Kak Tiha makan sampai "seeehh" perutnya.Kenyang alhamdulillah yeee.Saya terliur lagi kat hotdog.Juga kat kiosk tue, 2 batang rm1.00..Tiba2 dengan cepatnya, Kak Tiha pun nak makan jugak hotdog tue.Dihulurkan duit kepada saya selaku p
embeli berjaya.hihi~

Laparnyeee akak.Nanti nasi akak nak letak kat mana? kih2.selesai urusan aiskrim dan hotdog, kami berdua menuju ke "R & R UDM".Nak beli nasi.Kat kafe kak Nik, Chah beli nasi separuh ngan ayam goreng berkuah lada.Makan sekadar keperluan.Sebab mengikut sunnah, Nabi berpesan "Makan berhenti sebelum kenyang."

Chah jeling nasi kak Tiha.Aiikkkkk, sama laa selera kita.Alamak, nampaknya hari ini kak Tiha ngan Chah macam tak boleh dipisahkan ajerr kan.haha, semuanya sama.Harap2 suami kami nanti tak sama yeee.Saya tak nak.Katakan TAK NAK kep
ada poligamii berparlimen...huhu

Gurauan semata2.So, abaikan tau! Chah g pasar malam just beli yong tau fu ngan coconut shake sahaja.Sebab mengidam dari semalam lagi.haaa...kawan2, di sana Chah ngan Ummi terjumpa dengan si Luqman maat ngan si Ajim, seriusnya diorang.Lapar perut sangat kerr?? kih2.

Apa pun.selamat makan kenyang2 laa kat Ajim ngan Man.At least saya senyum jugak tadi kan.Balik biruni tadi, Chah tengok biha pun beli makanan sam
a ngan saya..juga coconut shake ngan yong tau fu..Arghhh, rumateku kenapa tak cakap nak beli makanan sama? Kalau tidak, tak payah kita beli asing2.Just kongsi ajee kan...iye tak

Chah n Biha at Tok jembal jerr

Membazir amalan syaitan.Off course laa...Smua orang cakap saya budak kecik, makan pun sikit.Sebab dah memang saya Tuhan jadikan sebegini.ada kelebihan n kekurangan jugak.Sepatutnya, masing support laa diri masing2 kan.Baru berkat hidup ini..Emm

Hari khamis, 15hb oktober saya balik Kemaman.Syooknya! nasib baik tiket tak habis lagi.TQ for ajim lagi sekali coz belikan tiket.Buat julung kalinya suruh budak laki belikan tiket.Mula2 nak suh pawi, tapi die balik umah..So ok, jee Pawi.yeepi

Amina.Rinduu bangat sama dia...kang balik umah, Chah peluk cium puas arr.tungguuu

I want to Maghrib pray.tadaa~

0 komen sahaja:

Post a Comment