Wednesday, September 30, 2009

"Kau Pergi."

Aku sedikit sedih.

"Sayu...terpisah.Hikayat indah ini hanya tinggal sejarah.
Berhembus..Aku rindu.Begitu nyamannya terhidu niat kasihmu.

Hujan lebat mencurah kini.Bagaikan tiada henti.
Kau lah laguku.Kau irama terindah.Tak lagi ku dengari.Kau Pergi..Pergi...

Sepi tanpa kata.Terdiam dan kaku tak daya kau ku lupa.
Apa pun kau berikan.Biarkan kenangan berbunga di ranting usia.

Hujan lebat mencurah kini.Bagaikan tiada henti..
Kau lah laguku.Kau irama terindah.Tak lagi ku dengari.Kau Pergi..Pergi..."

//Ulang2x


Monolog dalaman aku yang berduka lara.

"Nurul akan naik flight.Egypt Flight.Tonight on 11.45pm.Ke Cairo.And terus ke Uni of Alexandria dari airport Cairo.Memang aku sedih banyak.Kitorang mana ada pernah berjauhan untuk tempoh yang lama.Jauh pulak tue, 1tahun baru jumpa agaknya..

Bimbang aku memikirkan negara Mesir.Dah laa orangnya kasar2, pak Arab nie bukan boleh percaya jugak.Tapi dalam hati, bangga..Coz nurul dah merealisasikan harapan Abah nak seorang anaknya menjadi doktor and stadi di luar negara.."


Haha, masin mulut Chah asyik cakap Nurul sorang jerr yang boleh pergi Mesir kat Abah dalam tempoh kurang 1taun dari hari ini.
Alhamdulillah...terlaksana juga impian orang tua kami yee...

Chah sedih lagi.Masalah hati dengan seseorang.Entah bila nak selesai..Macam gantung tak bertali je.Kenapa Awak terlalu sibuk memanjang, haah? Tak ingat kat saya dah ker?

T___T

0 komen sahaja:

Post a Comment