Friday, July 24, 2009

"HUBUNGAN SOSIAL : Kajian di UDM & UMT"

Syukur ngat2 & lega rsenyer ble salah 1 assignment utk group Chah dah siap, just tnggal nk print ajerr nie...((k,Tiha do ur best in printing bussiness tau..kih2))

Keje ape tue? Nie haa...kajian lapangan Subjek Hubungan Etnik,, Group Chah telah brsepakat nk kaji mngenai "HUBUNGAN SOSIAL DI KALANGAN MAHASISWA/WI MELAYU DAN MAHASISWA/WI BUKAN MELAYU : KAJIAN KES DI UDM KAMPUS KUSZA DAN UMT"....jeng2, jgn lupa tnggu hasil kajian kmi nanti yerr....

Ape skopnye yg nk kmi kaji? ce try bce nie...

  1. Latar belakang responden iaitu pelajar-pelajar UDM Kampus KUSZA dan UMT dari segi jantina, umur, kursus, tempat belajar, bidang pendidikan dan lain-lain lagi.
  2. Pandangan peribadi responden sebagai mahasiswa/wi Melayu terhadap mahasiswa/wi bukan Melayu dari segi pandangan umum dan dalam kehidupan seharian.
  3. Jurang perhubungan yang dapat diwujudkan di antara mahasiswa/wi Melayu dan mahasiswa/wi bukan Melayu di dalam kampus masing-masing.
  4. Faktor-faktor utama yang memberi kesan sama ada secara langsung atau tidak langsung.
Erm...xsabar2 dh Chah erk, arap2 responden2 akan mmberi krjasama yg spadatnye kpada group Chah yee...bkrjsama utk kmantapan diri mahasiswa ngara kita, aduu..chewah~

p/s : Bak kata "wonderpet", Ape yg pnting? kerjasama....(2x ulang yee) i2 amat brharga,

0 komen sahaja:

Post a Comment