Sunday, May 2, 2010

Sila tag diri anda selaku pembaca blog ini.

Gambar ini diambil sebagai kenangan semasa Program "Sehijau Bumi Tuhan" di mana saya selaku pelajar Projek Khidmat Masyarakat telah jalankan pada semester baru-baru ini.

Dan inilah hasilnya pokok yang telah saya dan rakan-rakan tanam. Dengan hanya menggunakan tangan tanpa peralatan tambahan lain.

ooohh...betapa nikmatnya menanam di tengah panas kan.

Pesanan ringkas dari saya **

Saya ingin membalas tag yang telah dikirimkan kepada saya oleh saudara Dindang.

Syarat-syaratnya ialah :

1. Pergi kepada fail Gambar2 anda. Pilih Fail yang ke-8 sahaja

2. Pilih gambar yang ke-8 sahaja.

3. Ceritakan mengenai gambar itu dan masukkan bersama entri seterusnya

4. Kemudian, cabar rakan2 anda untuk melakukan perkara yang sama anda lakukan sekarang.

Tag seterusnya saya anugerahkan kepada : khuzaimah, Una, madihah

dan siapa yang rasa nak amik tag ini..sila kan lah. Saya benarkan...

P/s : Dari Allah S.W.T kita datang dan kepada-Nya jua kita kan kembali.

0 komen sahaja:

Post a Comment