Tuesday, June 22, 2010

kembali ke udm-unisza


result kemasukan ke universiti bagi ex-stpm dan diploma sudah diumumkan dalam beberapa hari yang sudah. kepada yang mendapat tempat untuk menyambung pengajian ke peringkat bachelor or degree or ijazah, tahniah saya ucapkan.

tahniah kepada semua junior-junior saya. tahniah juga untuk semua adik-adik saya yang tidak terbilang rasanya. tahniah untuk syidah (udm-unisza), naimah (usm), acap (upm). saya bangga untuk anda semua. jika ada yang bergembira, pasti ada yang turut berduka. jangan putus asa kepada yang tidak berjaya. pasti ada hikmah yang terbaik untuk anda

specially buat ex-pelajar udm-unisza yang berminat untuk menjadi junior kembali di sini, buat lah rayuan ke udm-unisza yeh. konfim anda akan ditawarkan tempat di sini. dan jangan segan untuk apply course bachelor in computer science (software development) juga. anda pasti akan suka dengan kursus ini

saya mengalu-alukan kedatangan pelajar baru ke udm-unisza pada 04 hb julai ini. betulkan niat, bersihkan hati, setkan minda, persiapkan jati diri dan go on. semoga berjaya dan diredhai-Nya.

0 komen sahaja:

Post a Comment